تابناک-به موجب اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 1400، ۱۵ مورد تخلف از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و تداخل صنفی و تشکیل ۸ پرونده تخلف در این خصوص به ارزش ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.
کد خبر: ۹۴۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 02 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، جلسه ستاد تنظیم بازار و جلسه کارگروه آرد و نان به ریاست معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرماندار جاسک در بخشداری لیردف برگزار شد.

این جلسه در خصوص پیگیری و رفع مسائل و مشکلات معیشتی، تامین و توزیع و سهمیه آرد مصرفی شهر لیردف در محل سالن جلسات بخشداری این شهر برگزار شد.

همچنین در ادامه بازدیدهای طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ بهمین منظور گشت مشترکی توسط واحد بازرسی و نظارت اداره صمت روز سه شنبه 12اسفند ماه به اتفاق معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری، روسای ادارات صمت و اتاق اصناف، تعاونی روستایی و پلیس اطلاعات و اماکن عمومی از تعداد ۳۰ واحد صنفی در سطح شهر لیردف بازدید بعمل آمد.

‌ این بازدیدها که منجر به کشف ۱۵ مورد تخلف از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدورصورتحساب و تداخل صنفی و تشکیل ۸ پرونده تخلف در این خصوص به ارزش ۱۸میلیون و ۹۰۰هزار ریال به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

همچنین در مورد رعایت پروتکلهای بهداشتی ۲ واحد صنفی بازدید شده تذکرات لازم داده شد.

لازم بذکر است بازدیدها بصورت دوشیفت صبح و بعدازظهر از سطح واحدهای صنفی شهرستان صورت می پذیرد.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات صنفی چه حضوری و چه از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ و شماره تلفن ۰۷۶۴۲۵۲۱۴۳۴ اتحادیه های صنفی گزارش دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/ز 554

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار