رنجبری خبر داد:
تابناک-مدیر منطقه یک شهرداری از ساخت چهار زمین ورزشی چمن مصنوعی در محلات محدوده منطقه یک خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 03 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، مهدی رنجبری با بیان اینکه ایجاد انگیزه برای انجام فعاليت‌هاي ورزشی بین جوانان محلات با احداث زمین های ورزشی افزایش می‌یابد، افزود: این منطقه به دنبال رفع نیاز محلات به زمین های ورزشی و بر اساس وظیفه ذاتی خود، اقدام به ساخت و اجرای چهار زمین ورزشی کرده که به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.
وی وجود زمین‌های ورزشی در محلات را عاملی برای جلوگیری از معضلات اجتماعی برشمرد و یادآور شد: در صورت فراهم آوردن شرایطی با محیط سالم برای تخلیه انرژی و گذران اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، شاهد کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی گریبان گیر جوانان و خانواده‌ها خواهیم بود.
مدیر منطقه یک شهرداری ادامه داد: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته، عملیات اجرایی چهار زمین ورزشی در این منطقه در حال انجام است که به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
رنجبری زمین ورزشی کاوه با یک هزار و ۱۲۵ مترمربع، زمین ورزشی حکمت با یک هزار و ۲۹۰ متر مربع، زمین ورزشی شهید موسی‌زاده با یک هزار و ۱۲۹ متر مربع و زمین ورزشی دادآفرین با یک هزار و ۵۰۸ مترمربع را، زمین‌های ورزشی در حال ساخت عنوان کرد.
مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس در ادامه اظهار کرد: زمین‌های ورزشی ایجاد شده داری چمن مصنوعی برای جوانان علاقمند به رشته فوتسال است.
وی با تأکید بر اینکه همه محلات محدوده منطقه یک شهرداری صاحب زمین ورزشی خواهند شد، افزود: بسیاری از زمین هایی که قبلا بهره‌برداری شده نیاز به بازسازی دارند که کار بازسازی این زمین ها یا انجام شده و یا در دستور کار برای بازسازی قرار گرفته است.

انتهای خبر /ز560

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار