تا پایان برنامه ششم توسعه صورت می‌گیرد
تابناک-مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، گفت: طبق برنامه ششم توسعه کشور ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار هرمزگان به شبکه ملی اطلاعات (اینترنت) متصل می شوند.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 03 March 2021

احد قویدل در گفت وگو با خبرنگار تابناک در بندرعباس، اظهار کرد: طبق سندبالادستی و برنامه ششم توسعه کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلف است تا پایان سال ۱۴۰۰ حدود ۹۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور را به شبکه ملی اطلاعات (اینترنت) متصل کند.


وی در ادامه افزود: طبق آخرین سرشماری نفوس و مسکن هزار و ۳۳۱ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که از این تعداد هزار و ۱۲ روستا معادل ۷۷ درصد جمعیت روستایی تا کنون به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هرمزگان، بیان کرد: تا پایان برنامه ششم توسعه و طبق برنامه زمان بندی شده ۱۳ درصد باقی مانده جمعیت روستایی بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات کشور متصل می شوند.

قویدل خاطر نشان کرد: ۱۳ درصد باقی مانده جمعیت روستایی بالای ۲۰ خانوار عمدتاً در مناطق بشاگرد، میناب، حاجی آباد و بخشی های از بندرعباس هستند.

وی در پایان ابراز کرد: جهت اجرای عدالت، رفع تبعیض و شکاف ارتباطی در روستاهای استان این اداره کل تمام ظرفیت و تلاش خود را جهت رعایت عدالت ارتباطی و توسعه ارتباطات در استان به کار گرفته، تا دسترسی هر چه سریعتر شهروندان به خدماتی که در بستر شبکه ملی اطلاعات قابل ارائه است، فراهم شود.

انتهای پیام/ر11

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار