تابناک-اعضای اصلی و بازرسان هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور پس از برگزاری رای‌گیری الکترونیک و اعلام نتایج مشخص شدند.
کد خبر: ۹۴۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶ 03 March 2021

ترکیب هیات مدیره خانه مطبوعات مشخص شد


به گزارش تابناک هرمزگان، در این دوره ابتدا به ساکن ۵۷ نفر اعلام نامزدی نموده بودند اما پس از انصراف تعدادی از ایشان، ۴۲ نفر از اهالی رسانه بعنوان نامزد نهایی مطرح شدند که از این تعداد ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی و بازرسان هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه های کشور انتخاب شدند.

در بخش مدیران مسئول، معصومه قاسمی گوربندی با ۵۹ رای و رضا عباس‌زاده با ۵۶ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

ساسان شیخی با ۵۷ رای، عزیز اله نظری با ۵۴ رای و فرزاد فیضی فیض آبادی با ۴۷ رای به عنوان اعضای اصلی بخش خبرنگاران انتخاب شدند.

در بخش نماینده سرپرستی روزنامه سراسری مازیار هوشمند با ۶۱ رای و در بخش نماینده سرپرستی خبرگزاری اسد بابایی بارنجی با ۶۷ رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند.

همچنین حمید سعیدی از جنوب کرمان با ۶۵ رای و حبیب احمدی با ۶۳ رای به عنوان بازرسان هیات مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند.

در این دوره ۱۹۶ نفر از اعضای خانه مطبوعات و رسانه های کشور از ۲۸ استان کشور، واجد شرایط رای دادن بودند که ۱۶۸ نفر در این انتخابات الکترونیک شرکت کردند و رقم مشارکت به ۸۵.۷ درصد رسید.

مجمع عمومی سالیانه خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور امروز، چهارشنبه با حضور جمعی از اصحاب رسانه و اعضای خانه‌های مطبوعات کشور در محل معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری مجمع عمومی را به صورت حضوری ممنوع کرده بود و از این رو مجمع عمومی عادی همزمان با انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار