به منظور ایجاد بستر مناسب در حوزه گردشگری:
تابناک-فرماندار بندرلنگه تاکید کرد: با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید و تاکیدات ویژه استاندار هرمزگان در راستای جذب سرمایه گذار با اولویت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، منابع طبیعی نسبت به جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و ایجاد بستر مناسب در حوزه گردشگری تلاش مستمر نماید.
کد خبر: ۹۴۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 03 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، بمناسبت فرارسیدن هفته منابع طبیعی، ملایی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرلنگه به همراه پرسنل این اداره با احمد شیبانی فرماندار شهرستان بندرلنگه دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان بندرلنگه در این دیدارضمن تبریک فرارسیدن هفته منابع طبیعی و قدردانی از تلاشهای رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی ،توسعه یافتگی هر کشور را در حفظ و حراست از منابع طبیعی دانسته و خواستار جدیت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در حفظ وحراست ازمنابع طبیعی شد.

شیبانی با تاکید بر فرهنگ سازی گفت: منابع طبیعی ثروت عمومی است و همه باید تلاش کنند تا این ثروت ملی حفظ شده و به نسل های آینده انتقال داده شود

وی افزود: با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید و تاکیدات ویژه استاندار هرمزگان در راستای جذب سرمایه گذار با اولویت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری منابع طبیعی نسبت به جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و ایجاد بستر مناسب در حوزه گردشگری تلاش مستمر نماید.

فرماندار شهرستان بندرلنگه درپایان با توجه به‌ جایگاه بندرلنگه در حوزه شهرستان های کم آب از تلاش های منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و خیرین شهرستان در راستای ایجاد سد و اجرای پروژه های مناسب در حوزه آبخیزداری تقدیر کرد.

انتهای پیام/ز 567

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار