تابناک-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ه) استان هرمزگان، گفت: متأسفانه علی رغم پیگیری ها مناطق آزاد قشم و کیش در راستای مسوولیت های اجتماعی هیچ سهمی در موضوع رفع فقر و محرومیت زدایی ندارند.
کد خبر: ۹۴۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳ 03 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس، علی الهیاری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، اظهار کرد: طبق آمار و مستندات خوشبختانه نسبت به سال گذشته صنایع استان ازجمله فولاد هرمزگان، صبا فولاد، پالایش نفت بندرعباس، شرکت سیمان و فولاد مادکوش در راستای مسوولیت های اجتماعی به یاری مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ه) شتافتند.


وی در ادامه افزود: متأسفانه در این بین علی رغم پیگیری ها مناطق آزاد قشم و کیش هیچ سهمی در بحث محرویت زدایی و کمک به رفع فقر برای کمیته امداد امام خمینی (ه)نداشته اند و اگر هم کمکی بوده صرفا جرئی و برای رفع تکالیف قانونی بوده است و این جای بسی گلایه دارد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی( ه) در این راستا خاطر نشان کرد: البته افزایش سهم بنگاه های اقتصادی در موضوع کمک به رفع فقر و محرومیت زادیی در استان باید بیشتر این باشد و امیدواریم صنایع دیگر هم پای کار بیایند.

انتهای پیام/ر12

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار