رئوفی در جلسه ستاد انتخابات استان عنوان کرد:
تابناک-رئوفی در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: تمامی امکانات برای برگزاری انتخاباتی پرشور بسیج شود.
کد خبر: ۹۴۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵ 03 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ علی رئوفی در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد، عنوان کرد: برای حفظ نظام و افزایش اقتدار و صلابت آن با تلاش و برنامه ریزی، زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم در دستور کار اعضای ستاد انتخابات قرار گیرد.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: شرایط تحریم و کرونایی اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در خرداد ماه سال آینده را دو چندان کرده است.

رئیس ستاد انتخابات استان، تصریح کرد: شرکت پرشور مردم در انتخابات نقشه های شوم دشمنان خارجی و معاندان داخلی را برای ضربه زدن به کشور خنثی می کند و زمینه ساز افزایش صلابت و اقتدار ملی در سطح بین المللی می شود.

رئوفی با اشاره به اهمیت تامین به موقع امکانات مورد نیاز ستاد انتخابات، افزود: کمیته پشتیبانی با برنامه ریزی مناسب نسبت به تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز ستاد انتخابات اقدام کند تا خللی در روند برگزاری آن ایجاد نشود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: با اطلاع رسانی مناسب در سطح شهرها و روستاها زمینه ثبت نام نامزد های شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای استان مهیا شود.

انتهای پیام/ ز 569

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار