استاندار هرمزگان در بازدید از طبقه به طبقه مگاهاسپیتال بندرعباس؛
تابناک-استاندار هرمزگان با بیان اینکه هیچگونه تعلل و کم کاری پیمانکاران و مسوولان در تکمیل بیمارستان531تختخوابی پذیرفتنی نیست بار دیگر بر تلاش جدی در تسریع روند این بیمارستان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱ 05 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، دکتر فریدون همتی در بازدید از پروژه مگاهاسپیتال بندرعباس گفت: از تمامی امکانات و ظرفیتها جهت تامین منابع و اعتبارات برای تکمیل بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس بکارگرفته شده و چنانچه مشکلی وجود دارد باید سریعا برطرف شود.

وی از این پروژه به‌عنوان پروژه‌ای شاخص و بسیار مهم در هرمزگان خبر داد و افزود: نیازهای درمانی استان باید با استفاده از ظرفیتهای استان رفع شود و با تکمیل زیرساخت‌های موجود می توان در جذب توریست درمانی اقدام کرد.

وی با بیان اینکه هر چند این بیمارستان پیشرفت مناسبی داشته اما با توجه به نیاز استان ضروری است به صورت جهادی در تکمیل آن تلاش شود.

استاندار در بازدید طبقه به طبقه از بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی آخرین وضعیت موجود را بررسی کرد و اظهار داشت: از بین مجموعه پروژه‌های بزرگ و مهمی که در استان در حال اجراست، پروژه بیمارستان 531 تختخوابی بندرعباس به عنوان مهمترین طرح‌ و مطالبه مردم استان، جهت تامین اعتبار و تکمیل تا پایان دولت معرفی شده است.

وی گفت: با هر گونه اهمال کاری و کم کاری برخورد جدی می شود.

انتهای پیام/ز 566

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار