رئوفی در شورای اطلاع رسانی استان عنوان کرد؛
تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از برگزاری انتخابات شوراها در ۴۶ شهر هرمزگان خبر داد و گفت: داوطلبان انتخابات همچون گذشته می توانند ستاد انتخاباتی داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۴ 07 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ علی رئوفی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به اهمیت انتخابات، عنوان کرد: انتخابات عرصه مهم برای ارتقا صلابت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه جهانی و نماد توسعه دموکراسی با بهره گیری از خرد جمعی است.

وی افزود: روند رسمی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها از ۱۸ اسفندماه با پیام وزیر کشور آغاز خواهد شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: روند ثبت نام انتخابات شوراهای شهر از ۲۰ آغاز و تا ۲۶ اسفندماه ادامه خواهد یافت.

رئوفی در همین خصوص گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ۴۶ شهر هرمزگان برگزار می شود.


وی با اشاره با زمان ثبت نام شوراهای اسلامی روستاها، افزود: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری نیز می توانند از ۱۶ تا ۲۲ فروردین ماه طبق فراینده های اعلام شده اقدام به ثبت نام کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: داوطلبان انتخابات شوراها مثل گذشته می توانند ستاد بدون تجمع داشته باشند.


رئوفی در همین در همین خصوص تصریح کرد: با توجه به حضور گسترده مردم در فضای مجازی داوطلبان انتخابات از این فضا می توانند به بهترین نحو ممکن برای تشریح برنامه های خود با کمترین هزینه بهره گیرند روش های سنتی گذشته در شرایط کنونی همچون گذشته کارایی ندارند.


وی افزود: صداوسیما در کنار سایر رسانه های جمعی می توانند نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی ایفا کنند.

انتهای پیام/ز 632

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار