تابناک-با اقدام دستگاه قضایی و با همکاری اتحادیه صنف مواد پروتئینی و اتاق اصناف، نرخ نامه انواع ماهی توسط مسئولین مربوطه تهیه و بصورت روزانه اعلام می شود.
کد خبر: ۹۴۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ 07 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، به گفته علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان، از تاریخ اعلام نرخ نامه مذکور، عرضه انواع ماهی باید براساس قیمت گذاری مصوب و با نرخ تنظیم بازار صورت پذیرد و در غیر اینصورت با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: پیش از این و طی سالیان متمادی، عرضه انواع ماهی در استان هرمزگان بدون نرخ نامه ای مشخص صورت می گرفت که علاوه بر گرانفروشی توسط سودجویان ، نارضایتی شهروندان را نیز به همراه داشت که خوشبختانه با ورود دستگاه قضایی به موضوع با هدف تعیین قیمت مناسب ، این نرخ نامه توسط متولیان امر تهیه و ابلاغ شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با تأکید بر تشدید نظارت ها بر عرضه ماهی با نرخ تنظیم بازار اظهارداشت : حق مردم هرمزگان است که از این بخش از سبد غذایی بیشتر بهره‌مند شوند.

وی در ادامه افزود: از طریق کنترل قیمت‌ها و نظارت بر عملکرد مسئولین، سعی می‌کنیم ضمن کاهش مشکلات معیشتی مردم، خانواده‌های هرمزگانی امکان تهیه ماهی و همچنین دیگر کالاهای اساسی را به نرخ مصوب داشته باشند.

گفتنی است، سه روز پیش و در جریان برگزاری جلسه ستاد اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی ، رئیس کل دادگستری هرمزگان با انتقاد از گرانی قیمت ماهی در این استان به نسبت استان های دیگر ، جهت رفع این مشکل برای مسئولین و دستگاه های متولی ، ضرب الأجل تعیین کرده بود.

انتهای پیام/ز 645

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار