مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:
تابناک-مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه مدیریت وضعیت در چالش‌ها و بحران‌ها هنر است، گفت: ما نمی‌توانیم و نباید برنامه‌های فرهنگی و مذهبی خود را تعطیل کنیم و تنها به ویروس کرونا بپردازیم.
کد خبر: ۹۴۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 08 March 2021

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد در دیدار با رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با اشاره به تلاش و همت فعالان فرهنگی و مذهبی استان هرمزگان در برگزاری برنامه های فرهنگی در شرایط کرونایی گفت: در چنین شرایطی، همه فعالان فرهنگی و مذهبی به ویژه مداحان اهل‌بیت(ع) همواره در میدان عمل، فعال و پای‌کار بوده و هستند.

وی با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده درخصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در شرایط شیوع ویروس کرونا افزود: در این ایام، فعالان ستایشگری اهل‌بیت(ع) تلاش‌های بسیاری کردند تا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، برنامه‌های مذهبی خود را انجام دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه مدیریت وضعیت در چالش‌ها و بحران‌ها هنر است، تاکید کرد: ما نمی‌توانیم و نباید برنامه‌های فرهنگی و مذهبی خود را تعطیل کنیم و تنها به ویروس کرونا بپردازیم.

حجت الاسلام انصاری راد به تشریح طرح و برنامه های فرهنگی مذهبی اجرا شده در شرایط کرونایی در استان هرمزگان پزرداخت و گفت: با توجه به اقتضائات استان هرمزگان در زمان شیوع ویروس کرونا، برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و مذهبی خوبی اجرا شد و گلزار شهدای بندرعباس نیز همواره فعال بوده است.

وی در ادامه تاکید کرد: نمی‌توان کانون و بسیج مداحان، شورای هیئت‌های مذهبی، جامعه ایمانی مشعر و مجموعه‌های ستایشگری را از هم جدا دید. این‌ها زمانی می‌توانند موفق شوند که با هم، پیوندی محکم داشته باشند و خدا را شاکریم که شاهد پیوندی محکم و نوعی همگرایی، هم‌افزایی و همسویی میان فعالین مذهبی و ستایشگری استان هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: برای سال آینده، کلان مسائل اولویت‌دار فرهنگی و اجتماعی استان که شامل مواردی چون اعتیاد، نظام خانواده، عفاف و حجاب، نقاط آسیب‌پذیر استان، کمرنگ شدن حضور جوانان و نوجوانان در مساجد و مسائلی از این قبیل می‌شود را مشخص کردیم و برای هرکدام از آن‌ها، طرح‌ها و برنامه‌هایی ارائه داده‌ایم.

انصاری راد در پایان اظهار امیدواری کرد: با همکاری سازمان بسیج مداحان و سایر اقشار بسیج، جامعه ستایشگری و سایر فعالان فرهنگی و مذهبی استان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی، گام مؤثری برداشته شود.

انتهای پیام/ز 662

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار