رئیس سازمان بسیج مداحان:
تابناک-رئیس سازمان بسیج مداحان تاکید کرد: طرح‌ها و برنامه‌های ابلاغ شده از سوی مرکز به استان‌ها باید بر اساس شرایط و نیازهای استان، بومی‌سازی شوند.
کد خبر: ۹۴۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ 08 March 2021

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، یوسف ارجونی در دیدار با حجت الاسلام انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان به اثار و برکات هم افزایی و مشارکت همه مجموعه‌های مربوط به جامعه ستایشگری و فعالیت تمامی آنان در راستای رسیدن به هدف مشخص اشاره کرد و گفت: در صورت تحقق این امر مهم و اساسی، خیر و برکت آن به نحو شایسته‌ای به جامعه ستایشگران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می‌رسد.

وی همچنین به تجربه ۴ سال خدمت در کانون مداحان و بسیج مداحان در استان اشاره داشت و افزود: در این برهه زمانی، تلاش‌های خوبی در راستای هم‌افزایی با کلیه مجموعه‌ها صورت گرفت و اکنون نیز در مرکز، این هم‌افزایی را با مجموعه مداحان تداوم یافته و از اعضای حقوقی کانون مداحان مرکز فعالیت داریم.

رئیس سازمان بسیج مداحان با بیان اینکه در استان‌ها نیز در اساسنامه جدید کانون مداحان، عضویت بسیج مداحان ابلاغ شده است، از نهاد مقدس سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان ستون خیمه جامعه ستایشگری یاد کرد.

ارجونی با اشاره به اینکه بسیج و سازمان تبلیغات دو مولود انقلاب اسلامی هستند و باید به عنوان بازوی فرهنگی انقلاب تلاش کنند، گفت: طرح تکمیلی سردار شهید سلیمانی، تحت عنوان رزمایش بهبود طرح شهید سلیمانی، آغاز و در کل کشور عملیاتی شده است که به موجب اجرای این طرح، بسیجیان با حضور به درب منازل ۲۰ میلیون نفر از بیماران کرونا، تأثیر به سزایی در کاهش آمار ابتلا به کرونا داشتند.

وی آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد را یکی دیگر از فعالیت‌های بسیج مداحان کشور و به‌تبع آن استان هرمزگان ذکر کرد که در دستور کار قرار گرفته است و افزود: این اقدام خداپسندانه و نوع دوست از ولادت حضرت علی (ع) آغاز شده و تا شهادت ایشان در ماه مبارک رمضان ادامه دارد. از این رو از هیئات‌ مذهبی و خیرین حوزه ستایشگری جهت همکاری و همراهی در تحقق اهداف سازمان بسیج مداحان دعوت بعمل می آید.

رئیس سازمان بسیج مداحان تاکید کرد: طرح‌ها و برنامه‌های ابلاغ شده از سوی مرکز به استان‌ها باید بر اساس شرایط و نیازهای استان، بومی‌سازی شوند.

انتهای پیام/ز 663

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار