تابناک-رضا صفایی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان قشم گفت: برگزاری بی‌رویه عروسی‌ها قابل پذیرش نیست و با متخلفان براساس قانون برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸ 08 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک-صفایی ادامه داد: علی رغم اینکه معضل عروسی‌های جمعی با مشارکت تعداد زیادی از افراد در شورای تامین شهرستان مطرح شده است و در این خصوص تصمیماتی نیز اتخاذ شده اما متاسفانه نسبت به این موضوع مهم کوتاهی‌هایی صورت گرفته که باید اصلاح گردد.
وی با اشاره به اینکه ضابطین قضایی باید به عنوان یک دستور از هرگونه آیین‌های عروسی که در آن پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد کرونا رعایت نمی‌شود با جدیت جلوگیری کنند افزود: تشخیص اینکه مراسم عروسی موجب تهدید بهداشت عمومی می‌شود یا نه بر عهده شبکه بهداشت و درمان است و همه باید برای شکست کرونا با مسئولان ستاد کرونای شهرستان همکاری کنند.
دادستان قشم ادامه داد: براساس شکایت اعلام شده از سوی شبکه بهداشت و درمان قشم، برای چندین مورد برپایی عروسی‌ها و برخی از شوراها و دهیاری‌ها پرونده تشکیل شده است.
صفایی خاطرنشان کرد: شاید تعطیلی کلی عروسی‌ها ممکن و منطقی نباشد اما باید نسبت به مدیریت و رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از تجمعات گسترده اقداماتی صورت پذیرد.
وی در پایان تاکید کرد: قانونگذار برای کسانی که بهداشت عمومی جامعه را تهدید کنند تا یک سال حبس در نظر گرفته و در همین راستا با متخلفان قاطعانه برخورد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار