تابناک-معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با تدابیر اتخاذ شده به منظور ارتقاء نرم تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی نرم تخلیه ۱۳هزار و ۵۷۵ تن شکر طی ۲۴ ساعت به ثبت رسید .
کد خبر: ۹۴۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 09 March 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، "منصور خرمشکوه"با بیان اینکه بندر شهید رجایی با دارا بودن تجهیزات پیشرفته تخلیه و بارگیری، اسکله هایی با قابلیت پذیرش کشتی های اقیانوس پیما از بعد کانتینری بعنوان مهمترین بندر کانتینری کشور و از منظر کالای اساسی بعنوان دومین بندر فعالیت می نماید اظهارداشت: نوسازی خطوط ریلی و انبارهای مسقف بهره گیری از ابزار و مکندهای پرقدرت روند تخلیه کالاهای اساسی را در این بندر قوت بخشیده است .

وی اظهار داشت: براساس راهبردهای ترسیم شده و حمیت شبانه روزی کلیه کارکنان بخش های دولتی و کارگزاران بخش خصوصی در راستای تامین زنجیره کالاهای اساسی مورد نیاز تلاش نموده بگونه ای که طی ۲۴ ساعت گذشته تخلیه بیش از ۱۳ هزار تن شکر در پایانه فله بندر شهید رجایی به ثبت رسید.

معاون امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه تسریع در عملیات تخلیه کالاهای اساسی و استراتژیک بر اساس دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی انجام می گیرد اظهار داشت: بندر شهید رجایی به عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور، تحت راهبری سازمان بنادر و دریانوردی و با اتکاء به توان داخلی، بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص بخش خصوصی و تجهیزات مدرن عملیات بندری همواره در جهت تقویت نرم عملیاتی و تسریع در امر تخلیه کالاهای اساسی و ارائه سایر خدمات بندری تلاش نموده است.

بندر شهیدرجایی که بزرگترین بندر کانتینری کشور و دومین بندر کالاهای غیر کانتینری بعد از بندر امام خمینی (ره) محسوب می‌شودکه سهم قابل ملاحظه‌ای در تجارت دریابرد کشور بر عهده دارد.

انتهای پیام/ز 677

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار