فرمانداربندرخمیر در جلسه شورای اداری شهرستان :
تابناک-فرمانداربندرخمیر گفت: مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید با تمام ظرفیت و تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و شایسته در شهرستان به کار گیرند.
کد خبر: ۹۴۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ 09 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، میرهاشم خواستار در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: پیرو دستور کتبی وزیر کشور مبنی بر آغاز عملیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰، ستاد انتخابات این شهرستان از امروز فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم در روزها و ماه های پیش روهمکاری مدیران و مسئولان ادارات با فرمانداری‌ است که باید توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.


رئیس شورای اداری شهرستان بندرخمیر همچنین عنوان کرد: برگزاری انتخابات پرشور با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، از جمله وظایف مجریان و ناظران انتخابات است.

خواستار تاکید کرد: مسئولان ادارات و نهادهای دولتی در ایام انتخابات بویژه در بازدیدها و سرکشی از پروژه ها از هرگونه رفتار و کردار که شائبه حمایت از کاندیداهای خاص شورای اسلامی شهر و روستا را دارد اجتناب کنند.

فرماندار بندرخمیر در ادامه با تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام شهرستان گفت:نباید برگزاری انتخابات بهانه ای برای متوقف ماندن پروژه ها و موکول آن به پس از انتخابات و تعیین نماینده جدید گردد و این اقدام به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی ادامه داد:گرچه تاکید ما بر کیفیت پروژه هاست و از روسای ادارات انتظار داریم با جدیت بیشتری پیگیر این موضوع باشند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان بندر خمیر در ادامه با بین اینکه انتخابات شوراهای اسلامی در ۳ شهر و در۴۸روستای شهرستان برگزار می شود افزود:قطعاهرچه افراد شاخص و توانمند بیشتری برای نام‌نویسی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کند، کیفیت انتخاب برای مردم نیز بهتر خواهد بود.

فرماندار بندر خمیر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تکریم و معارفه معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری و همچنین شهردار بندرپل گفت:این مسئولیت ها امانتی است که روزی به ما سپرده می شوند و روزی هم از دست ما گرفته می شود اما مهم ترین نکته این است که تلاش کنیم در این فرصت کوتاه کارنامه خوبی از خود به یادگار بگذاریم.

وی همچنین با اشاره به روزهای پایانی سال و اوج کرونا بدلیل ورود مسافر یا گردشگر به شهرستان افزود: باتوجه به اینکه شهرستان بندر خمیر در روزهای پایان سال مقصد مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد، لازم است جهت جلوگیری از شیوع و پیک جدید بیماری کووید ۱۹ محدودیت های ترددی در ورودی‌های شهرستان به نحو شایسته انجام شود.

خواستار افزود: بنا به تصمیم مسئولان استانی ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کووید۱۹، همه اماکن اقامتی، تفرجگاه‌ها و کمپ‌های اسکان در این شهرستان از پذیرش مسافر و گردشگر معذور است.

انتهای پیام/ز 682

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار