وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با مردم شهرستان بشاگرد:
تابناک-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیش از ۸۵ درصد روستاهای شهرستان بشاگرد به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
کد خبر: ۹۴۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ 09 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، دکتر محمد جواد آذری جهرمی در دیدار با مردم شهرستان بشاگرد با بیان اینکه برنامه‌ریزی مناسبی برای اتصال روستاهای شهرستان بشاگرد به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت انجام شد، عنوان کرد: امروز با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومانی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان بشاگرد، ۷۶ سایت تلفن همراه در این شهرستان ایجاد شده و ۲۴۰ کیلومتر فیبر نوری در منطقه نصب شده است که موجب شده بیش از ۸۵ درصد روستاهای شهرستان بشاگرد به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

وی ادامه داد: این اقدام بزرگ در کوتاه مدت با مشارکت گروه‌های جهادی متشکل از جوانان این منطقه و کمک و همراهی و مدیریت میدانی دکتر همتی استاندار هرمزگان که به صورت ویژه در این راستا تلاش کردند و همچنین تلاش دیگر مجموعه ها و دستگاه‌های اجرایی و اپراتورها صورت گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این اقدام گام مهمی در توسعه شهرستان بشاگرد محسوب می‌شود که مزایای مختلفی از جمله دسترسی دانش‌آموزان و دانشجویان این شهرستان به آموزش مجازی و ایجاد بستر مناسب برای خرید و فروش محصولات تولیدی از جمله صنایع دستی این شهرستان را به همراه داشته است.

آذری جهرمی تصریح کرد: گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی متشکل از جوانان این منطقه در انجام این کار بزرگ با کمک به نصب دکل، برق رسانی و احداث جاده مشارکت و همراهی بسیار خوبی داشتند.

وی گفت: تا پایان سال جاری و ابتدای فروردین سال ۱۴۰۰ تمامی روستاهای شهرستان بشاگرد به طور کامل به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

انتهای پیام/ز 689

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار