در شورای آموزش و پرورش هرمزگان مصوب شد:
تابناک_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: زمین برای ساخت 500 واحد مسکونی فرهنگیان شهر بندرعباس در شهرک پیامبر اعظم اختصاص یافته است.
کد خبر: ۹۴۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ 10 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی رئوفی در جلسه شورای اسفندماه آموزش و پرورش استان هرمزگان که با دو دستور کار؛ مشارکت دستگاه های اجرایی استان در پیاده سازی طرح بوم و طرح ملی مسکن فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: بیش از سه هزار و 850 فرهنگی استان فرم « ج» آنها تأئید شده است و تاکنون از این تعداد، یک هزار و 784 نفر تشکیل پرونده داده اند.
وی افزود: در شهرستانهای استان مشکل اختصاص زمین وجود ندارد و فرهنگیانی که تشکیل پرونده داده اند می توانند با واریز آورده اولیه ساخت مسکن که مبلغ 40 میلیون تومان است، روند ساخت مسکن خود را ادامه دهند.
به گفته رئوفی، فقط در شهر بندرعباس با کمبود زمین مواجه هستیم که مقرر شد در فاز اول ساخت مسکن فرهنگیان، برای تعداد 500 فرهنگی شهر بندرعباس در شهرک پیامبر اعظم، زمین اختصاص یابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: این واحد های مسکونی به فرهنگیانی که اهل و ساکن بندرعباس هستند و شرایط دریافت مسکن ملی را مطابق بخشنامه های ابلاغی دارند، تعلق می گیرد.
رئوفی به نزدیک بودن انتخابات نیز اشارهرکرد و گفت: همه جوانان و نخبگان استان که شرایط و توان خدمت به مردم جامعه خود را دارند وارد کارزار انتخابات شوند و صحنه ای بی نظیر را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند.
انتهای پیام/ز 702

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار