معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:
تابناک_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در حوزه های تخصصی توسط مراکز آموزشی نیروهای تحصیل کرده خوبی تربیت شده اند ولی در عرصه کارگری با توجه به گسترش صنایع نیازمند نیروی ماهر هستیم.
کد خبر: ۹۴۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲ 10 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ علی رئوفی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با تبریک فرا رسیدن مبعث پیامبر مکرم اسلام(ص) با اشاره به اهمیت تربیت نیروی انسانی، عنوان کرد: تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص نیاز امروز جامعه است.

وی در همین خصوص افزود: در حوزه های تخصصی توسط مراکز آموزشی نیروهای تحصیل کرده خوبی تربیت شده اند ولی در عرصه کارگری با توجه به گسترش صنایع نیازمند نیروی ماهر هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با‌ اشاره به آغاز ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی از ۲۰ اسفندماه، خاطرنشان کرد: هرکسی که می تواند برای رشد و توسعه استان و خدمت به مردم گامی بردارد وارد عرصه مهم انتخابات شوراهای شهر و روستاها شود.

رئوفی با اشاره به ایام پایانی سال و اهمیت حضور مدیران، افزود: کلیه مدیران دستگاه های اجرایی با توجه به ایام پایانی سال حتی در روزهای تعطیل در دسترس باشند تا در روند خدمت به مردم خللی ایجاد نشود.

وی در همین خصوص گفت: کلیه مدیران دستگاه های اجرایی هیچ گونه برنامه سفری نداشته باشند و در ایام پایانی سال و تعطیلات در آمادگی کامل باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرنزگان خاطرنشان کرد: مدیران در بحث خانه ماندن الگو باشند و ضروری است مردم برای حفظ سلامت خود و خانواده در ایام پایانی سال در خانه بمانند تا شاهد شیوع دوباره ویروس نباشد.

رئوفی با تاکید بر اطلاع رسانی خدمات توسط دستگاه های اجرایی، تصریح کرد: کلیه مدیران دستگاه های اجرایی کلیه اقدامات و خدمات را برای آگاهی عموم مردم با بهره گیری از ظرفیت صداوسیما و رسانه ها به نحو مناسب اطلاع رسانی کنند.

وی در همین خصوص گفت: مدیران همانند حساسیت روز اول کاری تا آخرین روز مسئولیت پیگیر امور برای گره گشایی از مشکلات مردم و ارائه خدمات مطلوب به آنها باشند و در ماههای پایانی فعالیت دولت با افزایش نظارت ها بر زیرمجموعه ها از ایجاد خلل در روند خدمت رسانی به مردم جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ز 697

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار