آبفا:
تابناک-مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب هرمزگان گفت از جعلی بودن برنامه نوبت‌بندی آب مناطق مختلف شهر بندرعباس که در فضای مجازی منتشر شده است خبر داد.  
کد خبر: ۹۴۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ 10 March 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، امین قصمی صبح امروز در خبری که از سوی روابط عمومی این شرکت منتشر شده، اظهار کرد: «چون انتشار این جدول جعلی با قطع موردی آب در برخی محلات هم زمان شد، باعث ایجاد شائبه دربارهٔ واقعی بودن اطلاعات این جدول شد.»

وی تصریح کرد: در سال زراعی جاری میزان باران بسیار اندک و‌ نزدیک به صفر بوده و حوزه آب‌ریز سدهای شَمیل و ‌نیان هیچ ورودی نداشتند ‌و به‌همین‌ علت مردم باید در مدیریت مصرف با شرکت آب‌و‌فاضلاب همکاری بیشتری داشته باشند.

به گفتهٔ مدیرعامل آبفای هرمزگان، تجربه نشان داده که هرگاه با مردم صادقانه مشکل کمبود آب  را مطرح کرده‌ایم، همکاری عالی داشته‌اند به گونه‌ای که در سخت‌ترین شرایط هم نیازی به نوبت‌بندی آب در شهر بندرعباس نداشته‌ایم.

قصمی خاطرنشان کرد: در برخی موارد که یکی از منابع تامین آب بندرعباس دچار مشکل و ‌تنش می‌شود، برخی مناطق بندرعباس که در ارتفاع بیشتری قرار دارند دچار افت فشار یا قطعی موقت می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب‌و‌فاضلاب هرمزگان ابراز امیدواری کرد که در ۳روز آینده این مشکل هم برطرف شود و توزیع  آب در تمام مناطق بدون قطعی یا افت فشار ادامه یابد.

وی اضافه کرد: شناسایی عامل یا عاملان تهیه و انتشار جدول جعلی جیره‌بندی آب در دستور کار بوده و‌ به‌طور جدی در دست پیگیری است.

 طی دو روز گذشته تصویری با عنوان «جدول  وضعیت توزیع آب شهر بندرعباس» در برخی صفحات مجازی منتشر شده است و برخی مردم در محلات نیز می‌گویند که آب شرب مصرفی آنها در برخی از ساعات دیروز و امروز قطع شده است.

جدول نوبت‌بندی آب در فضای مجازی جعلی است

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار