تابناک- فرمانده انتظامی شهرستان میناب سرهنگ عباس قاسمی طی پیامی، 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهداء و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور شهرستان میناب به ویژه خانواده های معظم شهدا وایثارگران و خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 12 March 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهادت بالاترین درجه خوبی‌ها و نشان بزرگی کسانی است که جان خود را نثارارزش ها ، باورها ، ایمان ، اعتقاد ، عزت و کیان اسلامی می نمایند . امروزه پیشرفت ها و دستاوردهای عظیم ایران اسلامی در عرصه های مختلف مرهون خون های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است؛ شهدایی که با تقدیم خون خود استقلال ، آزادی و افتخار وبزرگی و امنیت و آسایش به ما هدیه کردند و امروز همه ما وظیفه داریم پاسدار خون شهیدان واین عظمت و بزرگی باشیم تا کماکان شاهد سرافرازی کشورعزیزمان باشیم.

اینجانب فرارسیدن 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) را به محضر تمام مردم ولایتمدارو شهید پرورشهرستان میناب به ویژّه خانواده های بزرگوار شهدا و ایثارگران وخدمتگزاران این عرصه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم همه ما در تداوم راه متعالی شهدای عزیز، پاسداري حقیقی از خون شهیدان، ترويج فرهنگ غنی ایثار و شهادت ، بيش از پيش موفق ومويد باشيم. انشاالله.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار