مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون در شورای توسعه سواحل مکران:
تابناک_مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شورای توسعه سواحل مکران با تاکید بر رفع موانع تولید و اشتغال زنان گفت: یکی از سیاستهای کلان برنامه ششم ،توجه به سواحل مکران است و با توجه به اینکه قسمت بیشتر این سواحل در استان هرمزگان قرار دارد، خواسته ما از صاحبان صنایع این است که در سواحل مکران توانمند سازی جوامع محلی را در برنامه های خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۴۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴ 14 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، سیده فاطمه ذوالقدر در جمع زنان کارآفرین و فعال اقتصادی استان هرمزگان، با تاکید بر توسعه مشاغل خانگی و صنایع خرد اظهار داشت: رفع موانع اشتغال زنان از دغدغه های ماست و این موارد در سند توسعه سواحل مکران آمده است.

وی با بیان اینکه صدای شما برای انعکاس خواسته ها هستیم، اظهارداشت: در فراکسیون زنان موضوع بیمه زنان سرپرست خانوار ، سه فرزند ،قالی بافان راهنمای گردشگران در برنامه تلفیق سال 98 با تلاش پیگیری و محقق شد و این توانمندی هم وجود دارد که از زنان کارآفرین و فعال اقتصادی حمایت کرده و در کمیسیون تلفیق به صورت قانون درآید.

وی تصریح کرد: وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی توجه ویژه ای به مهارت آموزی،توانمند سازی رفع مشکلات و اشتغال زنان دارد و پیگیر طرح های اشتغالزای استان هرمزگان خواهیم بود.

وی ضمن اعلام حمایت از بخش خصوصی و مهارت آموزی گفت: موضوع بیمه آموزشگاههای آزاد را نیز پیگیر خواهیم بود.

انتهای پیام/ز 735

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار