تابناک-نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱ 28 March 2021

پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به مناسبت سالروز ولادت امام زمان (عج)

 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان ،️دکتر علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این پیام آورده است:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

 

«السَّلامُ عَلَیْكَ یَا نُورَ اللَّهِ الَّذِی یَهْتَدِی بِهِ الْمُهْتَدُونَ وَ یُفَرَّجُ بِهِ عَنِ الْمُؤْمِنِینَ»

 

 اعتقاد به آمدن منجی، زیباترینِ انتظارهاست و درک صحیح این انتظار، زمینه‌سازِ تعالی ، خودسازی و تکامل در مسیر تقوای الهی خواهد بود.

 

نیمه شعبان؛ زاد روز قلب عالم امکان حضرت صاحب زمان (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) بشارتی برای مومنان، مستضعفان و حقیقت جویان عالم است و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «بزرگ‌ترین وظیفه‌ منتظران ظهور امام زمان(عج) این است که از لحاظ معنوی و اخلاقی و عملی برای تحکیم پیوندهای دینی ، اعتقادی و عاطفی با مؤمنین و پنجه درافکندن با زورگویان، خود را آماده کنند».

 

همچنین ؛ ایمان به ظهور منجی و پیشوای دادگستر ، بر آمده از آموزه های گرانقدر قرآنی و احادیث نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) است که قافله دل‌های بی قرار و شیفتگان عدالت را به وصل آن یار غایب و فریادرسِ عادل بشارت می دهند.

 

این مناسبت ارزشمند به عنوان آغاز هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز نامگذاری شده است که همواره با چشمان بیدار ، هوشیاری و ایثارگری، مدافع انقلاب اسلامی بوده اند و امنیت، آسایش و اقتدار مثال زدنی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده اند.

 

به همین مناسبت ؛ اینجانب ضمن قدردانی از مجاهدت و کوشش‌های خستگی ناپذیر سربازان گمنام امام زمان (عج)، فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز خجسته میلاد با سعادت ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حجت اللّه علی العالمین؛ حضرت مهدی موعود (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ریاست محترم قوه قضاییه (دامت برکاته)، ملت شریف ایران و مردم مومن استان هرمزگان ؛ تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج حضرت امام زمان (عج) را مسألت دارم.

 

علی صالحی

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار