تابناک-مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه پارسیان با حضور بسیجیان، مسئولین شهرستان و مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در سالن کوثر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۷ 05 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، سرگرد پاسدارمجید رنجبری، فرمانده سپاه ناحیه پارسیان در این مراسم با تبریک سال جدید، گفت: یکی از فرامینی که همواره رهبر معظم انقلاب روی آن تاکید دارند و باید چراغ راه خود قرار دهیم پای کار بودن مردم است.


وی افزود: هر جا مردم در صحنه بوده اند موفق بوده ایم، در مسئله کرونا مشاهده کردیم که چگونه توانستیم در تهیه و تولید ماسک خودکفا شویم، ضدعفونی شهرها، تهیه بسته های معیشتی از دیگر مواردی بود که مردم با حضور خود در صحنه مشکلات را کم کردند.


در ادامه حجت الاسلام پولادی، مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری، گفت: این اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است، دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان به دنبال یاس و ناامیدی بین مردم هستند تا حضور کمرنگ شود، در صورتی که از نکات اصلی گام دوم انقلاب ایجاد امید است.


وی، با طرح چندین سوال، اظهار کرد: چرا در نهضت قبل از انقلاب و حرکت امام راحل، موفق شدیم حکومت پهلوی را ساقط کنیم؟ چرا در هشت سال دفاع مقدس موفق شدیم دنیا را به زانو در بیاوریم؟ چرا وضعیت نظامی ما در منطقه در جایگاه پر افتخاری است؟ اما چرا در تشکیل دولت اسلامی ناکام هستیم؟

مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه پارسیان برگزار شد/نماینده جدید ولی فقیه در سپاه  پارسیان معرفی شد
حجت الاسلام پولادی، ادامه داد: زمانی که امام راحل حرکت انقلاب را آغاز کرد، رابط بین امام و مردم طلبه های جهادی بودند، خواص پای کار بودند، بازاری در صحنه بود، و ...،  اولویت همه این افراد پیروزی انقلاب اسلامی بود و گوش به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بودند.


نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، با اشاره به تشکیل نشدن دولتی اسلامی، تاکید کرد: مردم حال حاضر بهتر و با بصیرت تر از مردم قبل از انقلاب هستند، جوانان ما شجاع تر از جوانان قبل از انقلاب هستند، اما در مسئله اقتصادی، وضعیت کشور یک مشت خودروی بی کیفیت است، اشکال کار خواص هستند، در جنگ اقتصادی هستیم و در این جنگ، فرماندهان، دولتمردان هستند اگر خواص و دولتمردان لباس و خوراک و امکاناتی که استفاده می‌کنند با آن مردمی که در جنگ اقتصادی هستند یکی نباشد وضعیت درست نمی‌ شود.


وی، خطاب به مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجلس قانونی وضع کند که هیچ مسئولی در نظام اسلامی حق استفاده از خودرو خارجی نداشته باشد، آن گاه خواهیم دید که اتفاقی در تولید خودروی داخلی رخ خواهد داد.


در پایان این مراسم، با حکم مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، از عملکرد حجت الاسلام علیپور قدردانی شد و حجت الاسلام آرایش به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارسیان معرفی شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار