تابناک- در آیینی با حضور سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان سرهنگ پاسدارحمید ماندگاری به عنوان فرمانده ناحیه سپاه بندرعباس معرفی شد.
کد خبر: ۹۵۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ 05 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، مراسم تکریم از سرهنگ درویشی و معارفه سرهنگ حمید ماندگاری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت بندرعباس عصر امروز با حضور سردار اباذر سالاری در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار باشد.

در این مراسم سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) در سخنانی با اشاره به نقش ویژه سپاه ناحیه بندرعباس در اجرای طرح‌های کلان سپاه در استان خاطرنشان کرد: همکاری در زمینه مقابله با کرونا، تحقق امنیت عمومی، افزایش نقش بسیج در محلات و اجرای ده‌ها طرح مهم اجتماعی در مرکز استان هرمزگان در طول سال‌های اخیر نشانه موفقیت و نقش این ناحیه در این راستا است.

وی به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان بشدت درصدد القای ناامیدی و یاس در جامعه و همچنین تنش‌آفرینی در عزم مردم در آغازین حرکت‌های اجتماعی در گام دوم انقلاب اسلامی هستند.

فرمانده سپاه هرمزگان افزود: روشنگری در زمینه دسیسه‌های دشمنان از یک سو و حرکت بر مدار فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که می‌تواند سبب غلبه بر توطئه‌های دشمنان شود.

سردار سالاری، تداوم حمایت از برنامه‌های عمومی مرتبط با مقابله با کرونا و کمک به جامعه و اقشار ضعیف برای عبور از این شرایط سخت را یکی از کارکردهای ویژه سپاه در سال پیش رو عنوان و گفت: طرح شهید سلیمانی سبب ثمرات بسیار ارزشمندی داشته است که باید با جدیت ادامه یابد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار حسین درویشی تقدیر و سرهنگ حمید ماندگاری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس معرفی شد. سرهنگ ماندگاری سابقه معاونت پشتیبانی عمومی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و فرماندهی نواحی بسیج دانشجویی، قشم، پارسیان و بندر خمیر را درکارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار