تابناک-مسئول بسیج دانشگاه مذاهب اسلامی بندرعباس گفت: آمریکا همیشه نشانه داده است که قابل اعتماد نیست چه قدرت در دست جمهوری خواهان باشد چه دموکرات ها هر دو اینها دو روی یک سکه هستند.
کد خبر: ۹۵۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ 06 April 2021

آمریکا همیشه نشان داده است قابل اعتماد نیست

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، مهدی پورکمالی اظهار داشت: شرط اصلی رهبر معظم انقلاب برای برجام برداشته شدن تمام تحریم هاست و در گام‌ بعد ما باید راستی آزمایی کنیم که آیا واقعا در عمل هم تحریم ها برداشته شده یا فقط از روی کاغذ و گفتار برداشته شده اند.

وی افزود: متاسفانه برخی افراد در داخل به دنبال این هستند که این شرط رهبری را فقط به بازگشت آمریکا به برجام و مذاکره و گام های موازی تقلیل دهند.

مسئول بسیج دانشگاه مذاهب اسلامی بندرعباس تصریح کرد: در حالیکه بازگشت آمریکا به برجام، تنها در صورت برداشته شدن واقعی تمام تحریم ها قابل پذیرش خواهد بود، و صرف اینکه آمریکا به برجام باز گردد اما تحریمی برداشته نشود هیچ دردی را دوا نخواهد کرد.

پورکمالی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: آمریکا همیشه نشانه داده است که قابل اعتماد نیست چه قدرت در دست جمهوری خواهان باشد چه دموکرات ها هر دو اینها دو روی یک سکه هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در قصه برجام ایران تمام و کمال تعهدات خود را انجام داد و این آمریکا بود که بد عهدی خود را نشان داد.

انتهای پیام/ص23

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار