تابناک-در پی قاچاق سوخت توسط خودرو های نیسان متاسفانه شاهد حوادث تلخ رانندگی توسط قاچاقچیان سوخت در منطقه توکهور و هشت بندی شهرستان میناب هستیم.
کد خبر: ۹۵۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷ 06 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، متاسفانه بسیاری از این رانندگان حتی گواهینامه رانندگی ندارند و با سرعت های بالا و رانندگی خطرناک باعث حوادث تلخ رانندگی در مسیر های عبوری مردم شده اند.

روز گذشته چند نفر از ورزشکاران دهستان چراغ آباد به هنگام برگشت به مسیر خانه در مسیر چراغ آباد با چند خودروی قاچاق سوخت برخورد کرده که به علت سرعت بالا و رانندگی غیر متعارف نیسان های سوخت بر دچار سانحه تصادف شدند ، متاسفانه در پی این سانحه سه نفر از ورزشکاران مصدوم شدند که حال عمومی شان رو به بهبود است.

طبق اظهارات حسین ذاکری یکی از مصدومان خودروی حامل سوخت قاچاق با بی احتیاطی راننده و دور زدن در مسیر باعث این حادثه شده است و همچنین بعد از حادثه راننده خودرو بدون توجه به مصدومان از صحنه تصادف فرار کرد.

چند روز گذشته نیز در مسیر چراغ آباد به سمت شهر هشت بندی نیز یک جوان موتور سوار با سرعت معمولی که در حال بازگشت به سمت خانه بود متاسفانه خودروی نیسان حامل سوخت قاچاق از پشت به این موتور سوار ضربه وارد کرده و دچار سانحه گردیده است.

با توجه به اظهارات محلی حال عمومی موتور سوار وخیم اعلام شده و هنوز به هوش نیامده است همچنین طبق اظهارات پزشک متخصص، دست و پای موتور سوار شکسته شده و همچنین ضربه شدید به چشم وارد شده که به علت خون ریزی داخلی حال عمومی خوبی ندارد.

با توجه به اینکه در منطقه توکهور و هشت بندی نیروی راهنمایی و رانندگی وجود ندارد و همچنین با توجه به گستردگی منطقه نیاز هست مسئولین امر فکری در این زمینه کنند تا کمتر شاهد این چنین حوادث باشیم.

انتهای پیام/ص24

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار