تابناک-محمد تقوایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید کرانی گفت: حرف قطعی جمهوری اسلامی در قضیه برجام مشخص است.
کد خبر: ۹۵۳۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲ 07 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،محمد تقوایی اظهار داشت: با مذاکره مخالف نیستیم ولی این باید برای مردم و مسئولین مشخص شود که فصل الخطاب در مسئله برجام مشخص است و حرف قطعی توسط مقام معظم رهبری در بیانات اخیر اعلام شد که فرمودند: بایستی در عمل تحریمها را لغو کنند و ماراستی‌آزمایی کنیم و احساس کنیم که درست تحریمها لغو شده، آن وقت ما هم به این تعهّدات برجامی برمیگردیم؛ این سیاست قطعی جمهوری اسلامی است و مورد اتّفاق مسئولان کشور هم هست و از این سیاست بر نخواهیم گشت.

 

وی افزود: در موضوع اعتماد به آمریکا هم ما نباید مانند گذشته دو بار از یک سوراخ گزیده شویم و توافق برجام به ما نشان داد که آمریکا در عمل غیر قابل اعتماد است و دیگر اعتمادی به آمریکا نیست، نه تنها آمریکا بلکه کشور های اروپایی هم بعد از خروج آمریکا از برجام نشان دادند که به این کشور ها هم اعتمادی نیست و حرف و عملشان با نظر اربابشان یعنی آمریکا یکی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شهید کرانی تصریح کرد: ما عجله‌ای برای برگشت آمریکا به برجام نداریم. آن چیزی که برای ما مهم هست و موضوعیت دارد رفع تحریم‌هاست نه برجام، چون برجام یک وسیله‌ای بود برای اینکه تحریم‌ها رفع بشود. هدف چیز دیگری بود، هدف رفع تحریم‌ها بود.

تقوایی اذعان داشت: مسئولین بایستی با نگاه به درون کشور و همت مضاعف با پشتیبانی از تولید داخل و مانع زدایی در امورات تولید و اقتصاد مشکلات معیشتی مردم را در اولویت قرار داده و به جای کدخدا با توکل به خداوند متعال کشور را از این وضع اسفناک نجات دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار