معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان درآئین رونمایی از ثبت اختراع آشکار ساز هسته ای فوق حساس عنوان کرد:
تابناک-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان آئین رونمایی از ثبت اختراع آشکار ساز هسته ای فوق حساس عنوان کرد: جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه زمینه ساز پیشرفت و خودباوری در بخش های نظامی شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ 07 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی رئوفی در آئین رونمایی از ثبت اختراع آشکار ساز هسته ای فوق حساس در بندرعباس، با اشاره به پیشرفت های شگرف علمی کشور، عنوان کرد: موفقیت های گسترده علمی کشور حاصل تلاش شبانه روزی نخبگان و پژوهشگران در بخش های مختلف است.

وی در همین خصوص افزود: موفقیت های نظامی کشور به ویژه در زمینه موشکی حاصل تحمیل جنگ نابرابر تحمیلی و تحریم های ظالمانه دشمنان است که جوانان ما را بر آن داشت که کشور را در این بخش های مهم نظامی از بیگانگان بی نیاز کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: اگر نخبگان در بخش های مختلف در حوزه تخصصی خود متمرکز شوند خروجی اقدامات تخصصی آنها برای جامعه ملموس تر خواهد شد.

رئوفی گفت: در عصر کنونی کارهای پژوهشی و نوآورانه حرف اول را در زمینه های علمی می زند و بها دادن به علم و کارهای پژوهشی در بخش های مختلف زمینه ساز رشد و توسعه کشور خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در همین خصوص افزود: موفقیت ها در حوزه مدیریت کرونا در کشور حاصل تلاش کادر درمان و همراهی خوب مردم است و در هرمزگان این همراهی و همدلی مردم با مسئولان بی نظیر بوده است که نشان دهنده فرهنگ بالای مردم استان است.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار