معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:
تابناک-معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌‌های درسی سال تحصیلی 1400 -1401 از روز یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال جاری آغاز می شود.
کد خبر: ۹۵۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ 07 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، غلامرضا سالاری میری گفت: فرآیند ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1400-1401 برای تمام پایه‌های تحصیلی از روز یکشنبه 22 فرودین ماه آغاز می شود.
وی افزود: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از 6 تیرماه 1400 آغاز می‌شود.
به گفته سالاری میری دانش آموزان پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم ابتدائی، هشتم و نهم و همچنین یازدهم و دوازدهم می توانند از 22 فروردین تا 22 خردادماه با مراجعه به سایت irtextbook.ir یاirtextbook.com ،فرآیند ثبت و خرید کتاب‌های درسی را انجام دهند.
معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: این سایت نیز برای ثبت سفارش و خرید کتب پایه‌های اول، هفتم و دهم نیز از شش تیرماه الی 16 شهریورماه 1400 فعال می شود.
سالاری میری ادامه داد: قیمت کتب حدود 25 درصد نسبت به قیمت سال گذشته افزایش یافته است و برای پایه‌های تحصیلی ابتدایی قیمت 42 هزار و 500 تومان، در پایه‌های هفتم تا نهم 64هزار و 500 تومان و در پایه‌های دهم تا دوازدهم در رشته ریاضی مبلغ 88 هزار و 700 تومان و در رشته علوم تجربی 84 هزار و 200 تومان خواهد بود، البته طبق روند سنوات قبل، برای دانش آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار کتاب‌ها به‌صورت رایگان و یا نیم‌بها ارسال خواهد شد.
این مسئول بیان داشت: امکان ثبت‌نام با کد ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای دانش‌آموز به فرض قبولی در همان پایه تحصیلی فعلی فراهم است و پرداخت‌ها نیز به‌صورت اینترنتی است و دانش آموزانی که از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر منتقل‌شده و یا تغییر رشته می دهند، می‌توانند از 12 تیرماه سال جاری اطلاعات خود را ویرایش و اصلاح کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار