رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان عنوان کرد:
تابناک- رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: تا عصر امروز چهارشنبه ۱۴۰۰ نفر برای انتخابات شورای اسلامی روستاها در هرمزگان ثبت نام قطعی کرده اند.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱ 07 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ دکتر علی رئوفی در این خصوص، عنوان کرد: تا ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه ۱۴۰۰ نفر به صورت الکترونیکی و حضوری برای انتخابات شورای اسلامی روستاها و تیره های عشایری در هرمزگان ثبت نام قطعی کرده اند.

وی افزود: از میان ۱۴۰۰ داوطلب انتخابات شورای اسلامی روستاهای هرمزگان ۱۳۰۱ نفر مرد و ۹۹ نفر از بانوان استان می باشند که ۹۳ درصد از ثبت نام کنندگان را آقایان و ۷ درصد از داوطلبان را بانوان استان تشکیل می دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: ۱۱۰۰ نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری ها و بخشداری ها اقدام به ثبت نام قطعی نموده اند و ۳۰۰ نفر به صورت الکترونیکی اقدام به ثبت نام قطعی کرده اند که ۷۸ درصد به صورت حضوری و ۲۲ درصد از داوطلبان به صورت الکترونیکی اقدام به ثبت نام قطعی نموده اند.

رئوفی افزود: شهرستان های بندرعباس، میناب، جاسک، بشاگرد و رودان دارای بیشترین آمار ثبت نام برای انتخابات شورای اسلامی روستاها در هرمزگان همزمان با سومین روز از ثبت نام بوده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان خاطرنشان کرد: ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها در هرمزگان که از شانزدهم فروردین ماه آغاز شده است تا بیست و دوم این ماه ادامه دارد و دواطلبان می توانند به صورت حضوری و الکترونیکی اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار