تابناک - استاندار هرمزگان با همراهی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرماندار بندرعباس و جمعی از مسئولان و هنرمندان هرمز از پلاتوی جزیره هرمز بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱ 08 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،پلاتوی نمایش هرمز با حدود 200 متر زیربنا از اماکن بلا استفاده در این جزیره بود که به پیشنهاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستور ویژه استاندار هرمزگان پس از تعمیر و بهسازی بعنوان پلاتوی نمایش در اختیار هنرمندان این جزیره قرار گرفت.

 

گفتنی است این اقدام شایسته که با هدف افزایش زیرساخت های فرهنگی هنری هرمز صورت گرفته با استقبال بسیار خوب هنرمندان این جزیره همراه بود به گونه ای که بخش قابل توجهی از تعمیر و بهسازی آن با همکاری هنرمندان انجام شد.

 

هنرمندان جزیره هرمز نیز در بازدید امروز استاندار، موسیقی لیوا و نمایش آیینی اجرا کردند.

 

در این بازدید رضا کمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ضمن تشکر از استاندار هرمزگان و نگاه متعالی و حمایت ویژه از بخش فرهنگ و هنر به ویژه زیرساخت های این حوزه و همکاری هنرمندان گفت: با این رویکرد با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان می توان زیرساخت های فرهنگی هنری را در مناطق کم برخوردار افزایش داد .

 

دکتر همتی در گفتگو با هنرمندان جزیره به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور داد، طراحی یک پلاتوی جدید و مجتمع فرهنگی هنری در مجاورت ساحل هرمز در دستور کار قرار بگیرد.

 

این بازدید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شد.

انتهای پیام /ر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار