ظهر امروز و با رعایت پروتکل های بهداشتی:
تابناک-اولین نماز جمعه شهرستان ابوموسی به امامت حجت الاسلام محمد پاک نژاد با حضور اقشار مختلف مردم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مسجد جامع شهرستان اقامه شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 09 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حجت الاسلام محمد پاک نژاد اولین امام جمعه شهرستان ابوموسی در اولین نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: برگزاری اولین نماز جمعه در شهرستان ابوموسی عزیز را خدمت همه شما برادران و خواهران گرامی را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی افزود: اقامه نماز جمعه حق شما بود که برگزار شود، الحمدالله امروز به این خواسته تان رسیدید.

امام جمعه ابوموسی اضافه کرد: از همه عزیزانی که در این امر بزرگ تلاش کردند، پیشنهاد دادند، همراهی کردند، همکاری کردند، تشکر می کنیم.

حجت الاسلام پاک نژاد ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، تقوا را بهترین توشه برای عالم آخرت برشمرد و یکی از مصادیق آن را احساس مسئولیت کردن در انجام کارها عنوان کرد.

وی افزود: تقوای الهی اگر در زندگی شخصی، اجتماعی، امور سیاسی و اجتماعی باشد، مسلماً خداوند خیرات و برکات زیادی را نصیب اجتماع خواهد کرد.

خطیب جمعه جزیره ابوموسی با اشاره به سالروز قطع رابطه ایران و آمریکا ، این سوال را مطرح کرد که «آیا قطع رابطه ایران با آمریکا به ضرر ایران است یا به نفع ایران؟»

این مقام مسئول با اشاره به سخنان امام خمینی که فرموده بود «خیال نکنید که روابط ما با آمریکا و مستکبرین چیزیست که برای ما نفعی داشته باشد، این ها می خواهند از ما بدوشند، می خواهند از ما بگیرند، این ها نمی خواهند به ما چیزی بدهند»قطع رابطه با دنیای ظلم و استکبار را به نفع ایران دانست.

حجت الاسلام پاک نژاد 42 سال ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان را نشانه بصیرت مردم دانست و به توجه بیشتر به تولید، پشتیبانی از تولید و رفع موانع تولید در سال جاری تاکید کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار