استاندار هرمزگان پس از بازدید از پروژه‌های بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی و بلوار ساحلی شرق بندرعباس:
تابناک -استاندار هرمزگان از صدور دستورات جدید جهت سرعت گرفتن روند اجرا و تکمیل پروژه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس، خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 09 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، فریدون همتی پس از بازدید از پروژه‌های بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی و بلوار ساحلی شرق بندرعباس، عنوان کرد: حجم گسترده‌ای از اقدامات به طور شبانه‌روزی در پروژه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس در حال انجام است. 

 

وی ادامه داد: تمامی تلاش ها در این راستا است که این پروژه مهم و بزرگ، تا پایان تیرماه سال جاری آماده بهره‌برداری شود و در بازدید امروز نیز دستورات جدیدی جهت سرعت گرفتن روند اجرا و تکمیل این بیمارستان صادر شد.

 

استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به بازدید از بلوار ساحلی شرق بندرعباس، افزود: این بلوار به طول ۲۴ کیلومتر، دارای لاین های مختلف تندرو، کندرو، محل دوچرخه سواری، پیاده روی، فضای سبز، نور و در مجموع بلوار متفاوتی در سطح کشور است.

 

همتی تصریح کرد: تمامی تلاش ها در حال انجام است تا فاز اول این بلوار هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد و فازهای بعدی آن نیز شامل تکمیل پارک ها و بوستان های همجوار این بلوار است که زمین های آن در حال تخصیص است.

 

وی گفت: چشم انداز بعدی این پروژه احداث جاده ساحلی از بندرعباس تا بندر تیاب شهرستان میناب است که بخشی از آن از تیاب تا حسنلنگی برای سال جاری در دستور کار تخصیص منابع قرار دارد.

 

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: بلوار ساحلی شرق بندرعباس پروژه‌ای بزرگ و کم نظیر است که تنها فاز اول آن با اعتبار و هزینه‌ای بالغ بر هزار میلیارد تومان در حال اجراست.

 

همتی با بیان اینکه این بلوار با یک کار جدید و مبتکرانه موجب دسترسی مردم به سواحل زیبای شرق بندرعباس می‌شود، اظهار داشت: چهار پیمانکار در چهار قطعه این پروژه مشغول کار هستند و منابع و اعتبارات گوناگون برای آن تامین شده است و طی ماه‌های آینده با تخصیص منابع جدید تلاش می‌کنیم این پروژه بزرگ و کم نظیر آماده بهره‌برداری شود.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر مزیت‌های گردشگری، اجرای پروژه بلوار ساحلی شرقی بندرعباس موجب تامین امنیت این منطقه می‌شود.

 

استاندار هرمزگان بیان داشت: با توجه به اینکه سواحل شرق بندرعباس از مناطقی بود که قاچاق از طریق آن صورت می گرفت، ایجاد این بلوار با نور و روشنایی مناسب و همچنین دسترسی و تردد مردم و مجموعه فعالیت هایی که در آن صورت خواهد گرفت، موجب برچیده شدن قاچاق از این منطقه می‌شود و هم اکنون نیز در این زمینه تاثیرگذار بوده است و بر این اساس بود که شورای تامین استان نسبت به این موضوع ورود کرد و به شهرداری بندرعباس تکلیف شد که برای اجرای این پروژه اقدام کند.

 

 انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار