بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از ستاد انتخابات و قلعه فین:
تابناک- علی رئوفی در ادامه بازدید میدانی از روند ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاهای استان با همراهی کناری فرماندار شهرستان بندرعباس با حضور در بخش فین این شهرستان از روند ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاهای این بخش بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها در فین قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵ 11 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، وی در جریان این بازدید خاطرنشان کرد: انتخابات مظهر دموکراسی در کشور است و روستائیان با انتخاب شوراهای کارآمد و با انگیزه روند رشد و توسعه خود را دو چندان کنند.

 

علی ئوفی افزود: مشارکت پرشور در انتخابات از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و ضروری است همه دست اندرکاران زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو را با هدف افزایش اقتدار ملی در سطح بین المللی، مهیا کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در ادامه سفر به بخش فین با همراهی فرماندار شهرستان بندرعباس و سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان از جاذبه های گردشگری این بخش شامل آبشار ماروم و قلعه فین بازدید کرد.

 

رئوفی در جریان این بازدید گفت: با توجه به قدمت تاریخی قلعه فین بازسازی این قلعه در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قرار گیرد.

 

فین از مناطق با قدمت تاریخی استان، در شمال‌غربی و در فاصله ۹۵ کیلومتری بندرعباس مرکز استان قرار دارد این شهر با دارا بودن فضای وسیعی نخلستان متراکم و خیابان‌های عموماً عاری از بدنه ساختمانی به عنوان یکی از نمونه‌های نادر و واقعی باغ‌شهر در سطح کشور است.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار