تابناک-معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان از تشکیل پرونده تخلف برای 95 واحد صنفی مصالح ساختمانی در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 11 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش با اشاره به اینکه 95 واحد متخلف توزیع مصالح ساختمانی از ابتدای سالجاری تا پایان اسفند ماه در هرمزگان شناسایی شدند، افزود: در راستای اجرای طرح نظارتی و همچنین بازرسی های مستمر بر واحدهای عرضه کننده مصالح ساختمانی، بازرسان این سازمان از ابتدای سال99 تا پایان سال یک هزار و 739 مورد بازرسی از سطح این واحد های صنفی در سراسر استان داشته اند.

وی افزود: از مجموع بازرسی های به عمل آمده تعداد 95 واحد صنفی متخلف شناسایی و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان ارزش پرونده های متشکله را بیش از 18 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: این پرونده ها جهت صدور رأی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

پیروی منش در پایان با اعلام این مطلب که بازرسان این سازمان جهت نظارت در سطح بازار حضور داشته و از واحدهای صنفی، تولیدی، توزیعی و خدماتی بازرسی می کنند، از عموم شهروندان استان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و ... مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار