تابناک-پیروی منش گفت: در سال 99 بازرسان این سازمان بیش از 17 هزار مورد بازرسی از واحدهای میوه فروشی در استان بعمل آورده اند.
کد خبر: ۹۵۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷ 11 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش افزود: برای جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت ها و ممانعت از سود جویی افراد فرصت طلب، بازرسان این سازمان به طور مستمر از واحدهای صنفی خرده فروشی میوه و تره بار را رصد می كنند.

وی اظهاركرد: بازرسان این سازمان در سال گذشته 944 فقره پرونده تخلفاتی پس از احراز تخلف تشكیل و برای صدور رای نهایی به تعزیرات حكومتی ارسال شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان مجموع تخلفات کشف را دو هزار و 171 مورد به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت: نظارت مستمر بر بازار و جلوگیری از سوء استفاده فرصت طلبان یكی از اهداف معاونت نظارت و بازرسی است و بازرسان این سازمان بر تمامی واحدهای تولیدی و توزیعی و خدماتی در استان نظارت مداوم خواهند داشت.

پیروی منش در پایان اظهار داشت: شهروندان، در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با اعلام به سامانه تلفنی 124 ما را در رصد بازار همیاری نمایند.

انتهای پیام /

برچسب ها: بازرسی ، میوه فروشی ، تخلف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار