مدیرعامل خانه مطبوعات کشور:
تابناک-مازیار هوشمند گفت: تخصیص بخشی از بودجه اطلاع رسانی دستگاه ها برای کمک به رسانه های محلی از ضروریات است.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 11 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،مازیار هوشمند مدیرعامل خانه مطبوعات کشور در دیداربا استاندار هرمزگان گفت: خانه مطبوعات را یکی از تشکل های فراگیر صنفی برشمرد و گفت: ماهیت اصلی این تشکل، رسیدگی به امور مربوط به رسانه ها، ارکان رسانه به‌ویژه رسانه های محلی است.

 

وی با بیان اینکه رسانه های محلی نیازمند تقویت و حمایت هستند، گفت: طی هشت سال اخیر نزدیک به هزار رسانه مجوزدار به رسانه های کشور اضافه شده است که 55درصد این رسانه ها محلی هستند.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات کشور تصریح کرد: رسانه های مکتوب، هویت و تاریخ یک منطقه به شمار می روند اما شرایط کرونایی حاکم بر کشور باعث شده امروز با مشکلات عدیده ای روبرو باشند و حتی از توان مالی مناسب برای چاپ نشریه برخوردار نیستند.

 

هوشمند با بیان اینکه طبق مصوبه وزارت ارشاد و دولت، باید بخشی از بودجه اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی برای حمایت از رسانه های محل تخصیص پیدا کند، گفت: متاسفانه این مصوبه به صورت جزئی توسط برخی دستگاه ها اجرا می شود.

 

وی همچنین حمایت از خانه مطبوعات هرمزگان و عدالت در توزیع آگهی های دولتی را خواستار شد و تصریح کرد: افراد خوشنامی از گذشته در خانه مطبوعات فعالیت می کردند و به عنوان یک تشکل اثرگذار در تحولات استان، فعالان این تشکل نیازمند حمایت ویژه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار