بخشدار شهاب:
تابناک-عبداللطیف گورانی بخشدار شهاب گفت: مشارکت اقشار مختلف در مرحله ثبت نام انتخابات این بخش قابل تحسین است.
کد خبر: ۹۵۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 11 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک، عبداللطیف گورانی در گفتگو اختصاصی باخبرنگار تابناک گفت: در میان ثبت نام کنندگان حضور اقشار مختلفی اعم از بانوان، افراد با تجربه، جوانان تحصیل کرده و ... به چشم می خورد. 

وی افزود: این موضوع می تواند گزینه های معیار انتخاب با سلایق متفاوت را برای شهروندان فراهم کند.

وی ضمن تشکر از حضور ثبت تام کنندگان در انتخابات اشاره کرد: خودباوری در حضور کاندیداها تاثیر بسزایی داشته و اینکه این افراد توان خود را در مسیر توسعه روستاهای بخش سنجیده و خود را در معرض انتخاب عموم قرار داده اند اقدام شایسته تقدیری ست. 

 

وی اشاره کرد: افرادی که این توانمندی را در خود می بینند شایسته است اکنون که فضای نام نویسی ست در خدمتگزاری پیش قدم شده و برای حضور و مشارکت در عمران و آبادانی روستاها خود را در معرض انتخاب قرار دهند.

 

مهندس گورانی افزود: خدمت به خلق از سفارشات موکد دین مبین اسلام بوده و رهبر معظم انقلاب نیز فرموده اند انتخابات در کشور ما یک فرصت بسیار بزرگ است و نباید آن را از دست داد. 

 

گورانی در پایان ادامه داد: از کسانی که توانایی خدمت را در خود می بینند تقاضا دارم در این ساعات پایانی نام نویسی حضور خود را مسجل کرده و در مسیر خدمتگزاری گام بردارند. 

 

بخش شهاب واقع در شهرستان قشم دارای ۹ روستا با جمعیت ۱۳۱۲۱ نفر شامل ۷ روستا دارای شورای اسلامی ۳ نفره و ۲ روستا با شورای اسلامی ۵ نفره می باشد. این بخش با ظرفیت و پتانسیل های بالقوه گردشگری در نوار ساحلی جنوبی مناطق مرکزی جزیره قشم و در گستره خلیج فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار