تابناک- مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۲۸ میلیارد تومان زکات در استان هرمزگان جمع آوری شد که این میزان با سال ۱۳۹۸ حدود ۶۸ درصد افزایش داشت.
کد خبر: ۹۵۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰ 11 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، جلیل تراهی در نشست زکات شهرستان قشم، اظهار داشت: سال گذشته ۲۸ میلیارد تومان زکات در استان هرمزگان جمع آوری شد که این میزان با سال ۱۳۹۸ حدود ۶۸ درصد افزایش داشت.

 

وی در ادامه افزود: پیش بینی می‌شود در سال جاری جمع آوری زکات استان هرمزگان نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: سال گذشته در شهرستان قشم نیز‌چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان زکات جمع آوری شد که رشد بیش از ۲ برابر داشت.

 

 

تراهی تصریح کرد: هم اکنون دو هزار و ۷۰۰ خانوار قشمی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که ۳۶ درصد از آنان در مناطق محروم زندگی می‌کنند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ه) استان هرمزگان، بیان کرد: ۳۳ درصد از مددجویان قشمی زنان سرپرست خانوار و ۱۵ درصد از آنان را سالمندان تشکیل می‌دهند.

 

 

تراهی خاطر نشان کرد : با اجرای تمام تفاهمنامه‌هایی که تا کنون منعقد شده در شهرستان قشم، ۱۳۰ خانواده محروم بدون مسکن باقی می‌ماند.

 

وی در پایان ابراز کرد : امید است در آستانه ماه رمضان و با رشد ۱۰۰ درصدی زکات شهرستان قشم، رفع کامل مشکل مسکن نیازمندان قشم از محل وجوه زکات هدفگذاری شود.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار