تابناک- نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان گفت:باید مطالبه گری را در سطح جامعه افزایش دهیم و آن را تبدیل به نهضت مطالبه گری کنیم.
کد خبر: ۹۵۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 13 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در دیدار دبیر و معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان ضمن تاکید بر افزایش گروه‌های جهادی مطالبه‌گری در سطح استان بیان داشت:با توجه به ایجاد گرو‌های مطالبه گری عمومی تخصصی و علمی باید مطالبه گری را در سطح جامعه افزایش دهیم و آن را تبدیل به نهضت مطالبه گری کنیم.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص عدالت خواهی و تبدیل آن به خواست عمومی در جامعه بیان کرد: علت کمتر توسعه یافتن، مناطق ما در سطح استان و کشور مطالبه گر نبودن مردم است خصوصاً افراد تحصیل کرده باید نسبت به تخصیص بودجه‌های استانی و شهرستانی در سطح کشور حساس باشند و همراه مسئولین، پیگیر حقوق اجتماعی و رفاهی باشند و آن را از مسئولین بالادستی مطالبه نمایند.

 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ادامه داد:مطالبه گری باعث می‌شود تا تمامی افراد جامعه حس مشارکت پذیری در آن‌ها بیشتر شود و خود را نیز جزئی از بازوی نظارتی و شفاف‌سازی بدانند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها عنوان کرد: دانشجویان بازو‌های قوی شما برای احصای سند اسلامی دانشگاه‌ها هستند و بایستی اصلی‌ترین خواسته‌ای که ستاد امر به معروف در دانشگاه‌ها دنبال می‌کند باشد.

 

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان بیان داشت: یکی از فعالیت‌های تخصصی صورت گرفته در ستاد شناسایی مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌های مختلف است و با اولویت بندی روی آن‌ها متمرکز می شویم.

 

 

وی ادامه داد: راه اندازی گروه‌های جهادی امر به معروف و نهی از منکر در عرصه‌های گوناگون تخصصی بهترین مسیر برای پاسخگو نمودن مدیران متخلف و کم کار است.

 

 

 کریمی در پایان با ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان پرداخت.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار