شیبانی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خبرداد:
تابناک-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: بیش از 800 خدمت دولت در هرمزگان به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ 13 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، نازنین شیبانی در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان هرمزگان، اظهارداشت: در وضعیت قرمز شیوع کرونا، باید جدیت بیشتری برای رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشیم و فروش آنلاین محصولات از بستر اینترنت افزایش یابد.

 

وی ادامه داد: توسعه دولت الکترونیک به این معناست که مردم در خانه باشند و دسترسی راحت به خدمات الکترونیکی داشته باشند و باید زیرساخت های آن مهیا شود.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت ارائه خدمات دولت الکترونیک در استان، بر ضرورت تقویت، مشارکت و تجهیز کامل زیرساخت های دولت الکترونیک تأکید کرد و افزود: توسعه و افزایش استفاده از خدمات دولت الکترونیک در کاهش شیوع کرونا نقش موثری دارد.

 

شیبانی با اشاره به نقش دولت الکترونیک در کاهش ترددها و کمک به کاهش شیوع کرونا، تصریح کرد: در جلسه اخیر کارگروه دولت الکترونیک و با تایید استاندار هرمزگان، مصوب شد دستگاه‌های دولتی ارائه خدمات تمام الکترونیکی و اطلاع رسانی و آموزش عمومی برای حذف مراجعه حضوری مردم به ادارات را در دستور کار خود قرار دهند.

 

وی گفت: بیش از 800 خدمت از بستر الکترونیکی به مردم ارائه می شود که می توانند از طریق اینترنت از آن استفاده کنند و دستگاه ها باید روش های ارائه خدمات خود را در بستر فضای مجازی به مردم اطلاع رسانی کنند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به لزوم افزایش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفاتر پیشخوان دولت، خواستار ایجاد ساز و کار نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی جهت ارائه خدمات در این مراکز شد و خاطرنشان کرد: نظارت مستمر بر دفاتر پیشخوان الزامی است، چون رعایت توصیه‌های بهداشتی در این دفاتر به عنوان یکی از محل‌های پر رفت‌ و آمد از اهمیت ویژه برخوردار است و مدیران این دفاتر به منظور کاستن از بار مراجعه همزمان، نسبت به ایجاد ساز و کار نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی ارائه خدمات اقدام کنند.

 

شیبانی اظهار داشت: فروش اینترنتی کالاها راهکاری مهم برای قطع زنجیره کرونا است و فروشگاه ها باید کسب و کار خود را اینترنتی کنند.

 

وی اضافه کرد: در حوزه دولت الکترونیک، می توانیم شرکت ها و فروشگاه هایی که خدمات آنلاین دارند را از طریق پرتال استانداری معرفی کنیم.

 

در این جلسه نمایندگان دستگاه ها و جمعی از نخبگان و کارشناسان، نظرات خود را در خصوص راه های مقابله با کرونا و کاهش تردد مردم ارائه کردند.

 

 انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار