شهردار بندرعباس پیشنهاد داد:
تابناک-شهردار بندرعباس در نشست با رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور راه‌اندازی شاخه ورزش‌های شهروندی را به عنوان یک پیشنهاد مطرح کرد.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ 13 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، عباس امینی‌زاده در نشست با رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: با افزایش جمعیت شهرها و ایجاد برخی محدودیت‌ها خصوصا در فعالیت های بدنی، توسعه ورزش‌های همگانی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه ورزش‌های همگانی بستر بدن سالم برای شهروندان را ایجاد می‌کند، افزود: ورزش قهرمانی افقی برای فعالیت در زمینه ورزش‌های همگانی است.

شهردار بندرعباس ادامه داد: در شهر بندرعباس طی سالهای اخیر شاهد تغيير رویکرد از بحث‌های فیزیکی و کالبدی به حوزه‌های انسان محور بوده‌ايم که بخشی از آن در قالب بسترسازی برای فعالیت‌های ورزشی دنبال می‌شود.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته طی سالهای اخیر در راستای ایجاد بستر ورزش‌های شهروندی و همگانی، عنوان کرد: احداث مسیر پياده‌روی، مسیر دوچرخه‌سواری و غیره برخی از این اقدامات است.

امینی‌زاده همچنین با اشاره به توسعه پارکهای بانوان، گفت: ایجاد مسیر پیاده‌روی کوهستان در مجموعه پنجه علی به طول پنج کیلومتر، احداث ۵۸ زمین ورزشی و غیره، بخشی دیگر از اقدامات صورت گرفتی طی سالهای اخیر است.

شهردار بندرعباس ادامه داد: احداث زمین ورزشی ساحلی، احداث دو سالن ورزشی در محلات نیز از دیگر بسترسازی‌های صورت گرفته در زمینه ورزش‌های شهروندی است.

امینی‌زاده در ادامه سخنانش نیز با اعلام پیشنهادی، خواستار ایجاد شاخه ورزش‌های شهروندی شد و اظهار کرد: بندرعباس این آمادگی را دارد تا به عنوان الگوی ورزش‌های شهروندی در این زمینه فعالیت جدی را دنبال کند.

این مقام مسئول همچنین با تاکید بر قرار گرفتن نیروهای هرمزگانی در جایگاه ملی ورزش‌های همگانی، بیان کرد: با توجه به‌ اینکه ساحل برای بندرعباس یک هویت محسوب می‌شود، آمادگی داریم در زمینه ورزش‌های همگانی ساحلی ظرفیت‌های تازه‌ای ایجاد کنیم.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار