رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان:
تابناک-علی رئوفی در جلسه ویدئو کنفرانسی کمیته فناوری ستاد انتخابات استان با حضور فرمانداران و مدیرعامل شرکت مخابرات استان، با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با اشاره به فضیلت این ماه، عنوان کرد ماه مبارک رمضان ماه احسان، نیکوکاری و بندگی خداوند است.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ 13 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،وی با اشاره به ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها، افزود: با تلاش اعضای ستاد انتخابات استان و ستاد شهرستان ها ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها در هرمزگان به خوبی و با مشارکت مناسب انجام پذیرفت.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها در هرمزگان نسبت به دوره گذشته با افزایش تعداد ثبت نام کنندگان همراه بود.

 

رئوفی افزود: در حوزه فناوری اطلاعات با آسیب شناسی کمبود ها نقاط ضعف شناسایی و مرتفع شود تا انتخابات پیش رو به خوبی برگزار شود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان در همین خصوص افزود: فناوری اطلاعات در برگزاری انتخابات پیش رو جایگاه مهمی دارد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی و گرمای هوا، شعب اخذ رای در هرمزگان افزایش پیدا خواهد کرد و به تبع آن به زیرساخت های فناوری بیشتری برای اخد رای نیاز خواهد بود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات با بررسی میدانی نیازهای شهرستان ها و بخش ها در حوزه فناوری اطلاعات را احصا و مرتفع نمایند.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار