تابناک- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ه) استان هرمزگان، گفت: اگر عدالت اجتماعی و اقتصادی در جامعه اصلاح شود فقر و محرومیت ها ریشه کن خواهد شد و این امر مستلزم برنامه ریزی صحیح می باشد.
کد خبر: ۹۵۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ 14 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،جلیل تراهی در جمع اعضای شورای زکات شهرستان بستک، اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم در جوامع امروزی چگونگی دست یابی به عدالت اجتماعی و اقتصادی است و در حال حاضر روند رو به گسترش فقر و محرومیت یک معضل نگران کننده است که اگر مهار نشود تبدیل به یک مشکل اجتماعی و فرهنگی خواهد شد.

 

 

وی در ادامه افزود: اگر عدالت اجتماعی و اقتصادی در جامعه اصلاح شود این فقر و محرومیت ها ریشه کن خواهد شد و این امرمستلزم برنامه ریزی صحیح می باشد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان، گفت: در بحث زکات 76 درصد رشد داشتیم واز این طریق 26 میلیارد تومان وجوهات دریافت شده که بیش از98 درصد آن برای رفع گرفتاری نیازمندان هزینه شده است. 

 

تراهی با تاکید بر اینکه یکی از سیاست‌های امداد مردمی سازی امور خیر است، تصریح کرد: در سال گذشته از طریق مراکز نیکوکاری 34 میلیارد تومان کمک جمع آوری شدکه امیدواریم با شبکه سازی و ایجاد مراکز نیکوکاری مردمی بتوانیم بستر مناسبی را برای حل مشکلات اقشار نیازمند جذب کمک های بیشتر و حل مشکلات نیازمندان بخصوص در این ایام بروز بیماری منحوس کرونا فراهم نماییم.

 

لازم به ذکر است،جلسه شورای زکات شهرستان بستک با حضور مدیر کل کمیته امداد هرمزگان، فرماندار، امام جمعه شهرستان و اعضای شورای زکات در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد و در پایان جلسه نیز احکام اعضای شورای زکات شهرستان بستک اهداء شد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار