استاندار هرمزگان خبر داد:
تابناک-استاندار هرمزگان از تصویب و ابلاغ 30پروژه شاخص زیربنایی و اقتصادی از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور به منظور اجرا در سال 1400خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 15 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، فریدون همتی در پایان نخستین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه اقتصادی استان، ضمن ارزیابی مثبت از گزارش برنامه های ملی هر یک از دستگاه های استانی، از احصاء اولیه و ارسال 120 پروژه با مشارکت دستگاه های اجرایی و همکاری و هماهنگی معاونت اقتصادی و عمرانی استانداری به ستاد مرکزی جهش تولید در سال 99 خبر داد و اظهار داشت: 44 پروژه نهایی توسط ستاد مرکزی جهش تولید کشور در قالب امضاء تفاهم نامه مشترک تصویب و ابلاغ شد.

 

وی افزود: این تعداد پروژه در مجموع با اعتبار یک هزار و 490میلیارد تومان شامل 30 پروژه تملک دارایی و 14پروژه اقتصادی است.

 

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در بخش جهش تولید، 160میلیارد تومان از منابع بودجه عمومی در روزهای پایانی سال 99 با تلاش خوبی که از سوی دستگاه ها صورت گرفت، به 9 پروژه شامل اسکله رمچاه، اسکله و حوضچه چیروئیه، جاده جغین رودان، محورهای ارتباطی بشاگرد، سد زاکین و ... تخصیص پیدا کرد.

 

همتی عنوان کرد: 18میلیارد تومان برای برق رسانی به برخی مجتمع های پرورش میگو به عنوان قسط اول نیز واریز شد که تا 31 تیرماه باید جذب پروژه ها شود و با ارائه گزارش پیشرفت پروژه، مرحله دوم این منابع در یک یا دوماه آینده تزریق می شود که خوشبختانه با توجه به اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه ها از منابع اعتباری دریافتی بیشتر است، از این بابت نگرانی نخواهیم داشت.

 

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه 83 پروژه برای اجرا توسط 19دستگاه اجرایی به تصویب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور رسیده است، ابراز داشت: 18 پروژه توسط دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور به پنج دستگاه اجرایی هرمزگان ابلاغ شد که محیط زیست و منابع طبیعی با 12 پروژه، آب منطقه ای با یک پروژه، شرکت گاز با یک پروژه، آب و فاضلاب با 2پروژه و جهاد کشاورزی با 2پروژه، دستگاه های دارای برش استانی هستند.

 

دکتر همتی همچنین از تصویب و ابلاغ 30پروژه از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور به استان برای اجرا در سال 1400خبر داد و گفت: در گام نخست 115پروژه با مشارکت دستگاه های اجرایی احصاء شد که 35عنوان کلی پروژه با 83زیرپروژه با هماهنگی معاونت عمرانی و اقتصادی به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور ارسال شد که از این تعداد، 30پروژه از سوی ستاد اقتصاد مقاومتی تصویب و ابلاغ شد که شامل 27 پروژه زیربنایی و سه پروژه اقتصادی است و در سال جاری اجرایی می شود.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار