تابناک- رئیس کل دادگستری هرمزگان با تأکید بر لزوم تسهیل دسترسی مردم به وکیل ، این موضوع را یکی از ارکان مهم آسان شدن دسترسی مردم به عدالت برشمرد.
کد خبر: ۹۵۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 16 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان دیدار و گفتگو نمودند.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این دیدار با اشاره به نقش حائز اهمیت وكلا در تحقق عدالت اجتماعی اظهارداشت: وكالت یكی از حساس ترین مشاغل در جامعه محسوب می شود و از این رو حفظ جایگاه این قشر فرهیخته همواره مورد تأکید است.

 

علی صالحی تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات دستگاه قضایی در دوره تحول موجب افزایش رضایتمندی و اعتماد عمومی شده است و در همین راستا کانون وکلا نیز می تواند قوه قضاییه را در شاخص های مختلف از جمله؛ ارتقای امنیت، مبارزه با فساد و اجرای عدالت یاری نماید.

 

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با تأکید بر لزوم تسهیل دسترسی مردم به وکیل ، این موضوع را یکی از ارکان مهم آسان شدن دسترسی مردم به عدالت برشمرد.

 

وی در ادامه به رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون وکلای مرکز پیشنهاد کرد به منظور تشویق و افزایش کیفیت عملکرد وکلا ، برگزاری جشنواره های فصلی و سالیانه لوایح برتر را در دستور کار خود قرار دهند.

 

در ادامه جلیل مالکی رئیس کانون وکلای مرکز نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهارداشت: کانون وکلا به دنبال تعامل هر چه بیشتر با دستگاه قضایی است.

وی همچنین با تأکید بر ذهنیت مثبت جامعه وکلا نسبت به عملکرد دستگاه قضایی در دوره تحول از این اقدامات سازنده تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار