امام جمعه شهرستان ابوموسی:
تابناک-امام جمعه شهرستان ابوموسی رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را از مصادیق تقوا دانست .
کد خبر: ۹۵۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ 16 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد پاک نژاد امام جمعه شهرستان ابوموسی در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن فرموده است «روزه بر شما واجب شد همانطور که بر امت های قبل از شما واجب شد تا اینکه اهل تقوا باشید»

وی با اشاره به مصادیق گوناگون تقوا از قبیل مسئولیت پذیری در انجام کارها، رعایت مسائل بهداشتی در این زمان را از مصادیق تقوا دانست.

 حجت الاسلام پاک نژاد با اشاره به دعای روز سوم ماه رمضان که در آن از خداوند هوشیاری و حافظه قوی طلب می کنیم، اظهار داشت: خواندن قرآن و آیت الکرسی حافظه را زیاد می کند اما گناه کردن باعث می شود انسان کم حافظه بشود و نتواند علوم الهی را در ذهن خود قرار بدهد.

خطیب جمعه ابوموسی 29 فروردین روز ارتش را به پرسنل خدوم ارتش تبریک گفت و اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب ارتش جانانه همراه انقلاب شد.

حجت الاسلام پاک نژاد با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران اظهار کرد هرجایی که کشور نیاز به کمک داشته باشد پاسداران انقلاب حضور دارند و در سیل، زلزله و مسئله کرونا به یاری مردم آمدند.

لازم به ذکر است در انتهای این مراسم عبادی سیاسی، نمازگزاران جمعه با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، انفجار پیش آمده در تأسیسات هسته ای نطنز را محکوم کردند.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار