مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن هرمزگان:
تابناک-مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان گفت: یکی از اقدامات حکیمانه امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کمک به محرومین و محرومیت‌زدایی بود.
کد خبر: ۹۵۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 17 April 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ حجت‌الاسلام مهدی پورنصیر افزود: به همین دلیل امام خمینی(ره) دستور افتتاح حساب 100 را صادر فرمودند تا از این حساب برای محرومتی‌زدایی و ساخت مسکن برای محرومان استفاده شود. 

حجت‌الاسلام پورنصیر اظهارداشت: حساب 100امام یک مولودی بنام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دارد که تاکنون اقدامات زیادی در جهت محرومت‌زدایی و خانه‌دار کردن اقشار نیازمند جامعه به ویژه در روستاها انجام داده‌است. 

وی خاطرنشان‌کرد: اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، ساخت مسکن مقاوم و ارزان قیمت برای محرومان به خصوص روستاییان است و خوشبختانه تا الان این نهاد گام‌های بسیار خوبی در این زمینه برداشته‌است.

حجت‌الاسلام پورنصیر ادامه‌داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با کمک خیران تاکنون توانسته‌است مشکلات زیادی در زمینه مسکن محرومان برطرف نماید و خبرنگاران نیز یکی از خیرانی هستن که با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری می‌کنند و صدای محرومان را به گوش دولتمردان می‌رسانند تا مشکلات آنها برطرف شود. 

وی اظهارکرد: بهسازی، نوسازی، بازسازی و مقاوم‌سازی کارهایی است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در زمینه مسکن انجام می‌دهد.

این مسوول به مظلوم بودن نهاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره و عنوان‌کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از نهادهایی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شد و از همان زمان تاکنون خدمات بسیار زیادی برای محرومان انجام داده‌است اما بسیاری از افراد جامعه با خدماتی که این نهاد ارائه کرده‌است آشنایی ندارند. 

وی اضافه‌کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروزه به پناهگاهی برای محرومان تبدیل شده‌است که توانسته‌است برای آنها به ویژه روستاییان مسکن‌های ارزان و مقاوم بسازد. 

حجت‌الاسلام پورنصیر به حضور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در همه حوادث و بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: هیچ نهاد یا ارگانی نیست که مانند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حوادث حضور داشته‌باشد و بتوانند در مدت زمان کوتاه تعداد زیادی مسکن برای آسیب‌دیدگان بسازد. 

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در پایان خاطرنشان‌کرد: تمامی نهادهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای خدمت‌رسانی به محرومان به فرمان امام راحل تاسیس شدند عملکرد بسیار خوبی در زمینه محرومیت‌زدایی در کشور داشته‌اند که یکی از این نهادها نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که باید خدمات انجام شده توسط این نهاد نیز به مردم شناسانده شود.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار