تابناک-کانون پرورش فکری یک ظرفیت عظیم برای تربیت تمام ساحتی دانش آموزان است.
کد خبر: ۹۵۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ 18 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: برای دست یابی به اهداف سند تحول بنیادین، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یک بستر مناسب، پویا، با نشاط و مفرح می باشد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، ایرج بیت اللهی در حاشیه بازدید از ظرفیت های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و دینی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، اظهار کرد: کانون یک پتانسیل عظیم در مسیر اهداف تعلیم و تربیت و به فعلیت رسیدن تربیت تمام سیاحتی دانش آموزان است.

وی افزود: وجود کتابخانه مجهز کودک و نوجوان، موزه، دستگاههای پیشرفته نجوم، کارگاههای مناسب علمی، فرهنگی، ادبی، دینی و غیره، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در زمره بهترین مکانها برای کشف و شناسائی استعداد های مختلف دانش آموزان قرار داده است.

بیت اللهی ضمن تأکید بر تعامل هرچه بیشتر آموزش و پرورش با کانون پرورش فکری استان، رفع چالش های موجود برای حضور دانش آموزان و بهره مندی از ظرفیت ایجاد شده و همچنین پشتیبانی و حمایت آموزش و پرورش از برنامه های مختلف کانون پرورش فکری را خواستار شد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، فعالیت جزیره ای حوزه های مختلف دستگاه تعلیم و تربیت، نمی تواند تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را میسر سازد بلکه تعامل سازنده و ارتباط مؤثر کانون پرورش فکری با مدارس، مسیر شکوفایی و بالندگی استعداد های نسل آینده جامعه را هموار می سازد.

پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان ضمن تقدیر از توجه و نگاه ویژه مدیرکل آموزش و پرورش گفت: تعامل کانون پرورش فکری با آموزش وپرورش می تواند راهگشای مسائل تربیتی فرهنگی، هنری و آموزشی در شرایط موجود می باشد.

وی افزود: در شرایط زیست بوم بیماری کرونا که زمینه ساز برخی چالش‌ها و مشکلات و تعطیلی کارگاههای حضوری در مراکز کانون را به دنبال داشته است، شیوه های جدید آموزشی با استفاده از ظرفیت‌های جدید فضای مجازی جایگزین شیوه حضوری شده و آموزشهای فرهنگی، هنری و ادبی، آموزشی و اسلامی در حال برگزاری است که مورد استقبال خوب والدین و دانش آموزان قرار گرفته است.

پشتکوهی تصریح کرد: کانون پرورش فکری مکان مناسبی برای تربیت انسانهای فرهیخته و شایسته در زمینه های مختلف ذوقی و فکری است و آموزش و پرورش در راستای شناسائی ظرفیت های بیشمار کانون پرورش فکری، بستر را برای حضور پررنگ تر دانش آموزان و فرهنگیان در کانون فراهم آورد.

در این بازدید، مدیرکل و معاون ابتدائی آموزش و پرورش استان هرمزگان از کارگاهها، فعالیتها، کتابخانه و ظرفیت های مختلف ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار