معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خبر داد:
تابناک-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه تدابیر لازم برای آموزش افرادی که برای کسب کرسی شوراهای اسلامی شهرها و روستاها وارد رقابت انتخاباتی می شوند اندیشیده شده است، گفت: این آموزش ها به منظور ارتقاء سطح علمی و آشنایی داوطلبان نمایندگی پارلمان های محلی در مناطق شهری و روستایی با قوانین مرتبط با شوراها ارائه می شود.
کد خبر: ۹۵۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ 19 April 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، رضا مدرس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از هم اکنون برنامه ریزی لازم برای برگزاری دوره های آموزشی ویژه افرادی که در انتخابات شوراها داوطلب شده اند از طریق دفاتر امور روستایی و شهری استانداری در حال انجام است.

 

وی افزود: با اینکه ممکن است افرادی تجربه سال ها حضور در شورا را داشته و آگاهی و تسلط لازم را هم داشته باشند، اما برگزاری این دوره آموزشی یک پیش نیاز ضروری است تا اطمینان پیدا کنیم، کلیه افرادی که برای این کرسی مهم انتخاب می شوند به تناسب جایگاه خود به نحوه کار و قوانین مربوطه آگاهی اولیه را دارند. 

 

وی گفت: تصویب اموراتی که در حدود اختیارات شورا نیست و اخذ تصمیم های مغایر با قوانین از جمله مسائلی است که پیش از این اتفاق افتاده و ممکن است موجب ضرر به بیت المال شود.

 

مدرس با بیان اینکه بهتر است افرادی که می خواهند وارد این عرصه تصمیم ساز و مهم شوند، تسلط لازم را به امورات و قوانین داشته باشند، تاکید کرد: آشنایی افراد با قوانین، سلب کننده وظیفه ما در برگزاری دوره های آموزشی نیست.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی به طور مستمر بعد از انتخاب افراد و مشخص شدن نتایج انتخابات ادامه خواهد داشت و وارد مراحل بالاتر و مباحث تخصصی تر خواهد شد و در این سطح و مقطع متوقف نمی شود. 

 

وی اظهار امیدواری کرد با برگزاری انتخاباتی پر شور و آگاهانه، شاهد فصل جدیدی از کار و تلاش برای رسیدن به پیشرفت و توسعه بیشتر در شهرها و روستاهای استان هرمزگان باشیم.

 

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار